Det ble på hovedstyremøtet lørdag 11.2.2012 vedtatt at uteanlegget (baner) skal ligge under Utleira Fotball fra den dagen det ferdigstilles fra entreprenør.
Hallen kommer i et eget AS. Dette krever en organisasjonsendring nå!
Vi er nå inne i en ny og spennende epoke for Utleira, men dette betinger større engasjement blant foreldre/foresatte. Vedlagt ligger forslag på ny organisering. Dette blir en sak på det åpne styremøtet onsdag 29.februar. ALLE LAG MÅ MØTE!
Alle lag MÅ ha foreldre/foresatte i styret eller gruppene (i tillegg til Dugnadsutvalget). Når mange bidrar, blir det ikke mye på hver :-)
Vi har mange roller og mange typer kvalifikasjoner som trengs i vår nye organisasjon. Noen er god på å organisere lister, andre er mer praktiske, noen kan økonomi, noen kan marked, noen er gode på referat. Vi trenger dere alle!!
Send gjerne tips på personer dere mener egner seg, så kan vi ta en prat med dem.
De lag som ikke stiller med personer til styre eller gruppe risikerer å bli trukket fra serien.
Håper å se mange på møtet 29.februar.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar